Google Ads w promocji lokalnej firmy

Google Ads to świetne narzędzie, które można wykorzystać do promocji firmy na rynku lokalnym.

Postanowiłem w swoim podcaście porozmawiać na temat roli reklamy Google Ads w działaniach promocyjnych lokalnej firmy.

W podcaście poruszyliśmy następujące zagadnienia:

  1. Czy Google Ads opłaci się każdej lokalnej firmie? 
  2. Z jakimi kosztami należy się liczyć, gdy chce się promować lokalną firmę w systemie reklamowym Google?
  3. Czy każdy lokalny biznes powinien stawiać na Google Ads? 
  4. Czy da się wizytówkę Google Moja Firma włączyć do działań reklamowych?
  5. Czy zawsze kampania Google Ads okazuje się sukcesem? Co może pójść nie tak?
  6. Kiedy firma powinna zainteresować się usługami reklamowymi Google Ads?

Podcast jest dostępny również na popularnych platformach streamingowych:

Mogą Cię również zainteresować te artykuły:

  1. SEO i SEM – różnice;
  2. Jak samemu pozycjonować stronę w Google?
  3. Jak promować firmę na rynku lokalnym?

Podobne wpisy