Kim jestem?
Jestem copywriterem, który chce Cię uchronić przed słabymi tekstami…
Wiem, brzmi to żenująco… Dokładnie to samo bym pomyśłał, czytając u kogoś na stronie taki tekst.
Ale tak serio… To zdanie jest w 100% autentyczne.
Sam czasem zlecam teksty — wiem, jak to jest, gdy zapłaciliśmy za tekst, a w zamian dostajemy… [jeśli wiesz, o czym piszę, wstaw tu słowo, które Ci przychodzi na myśl]
Więc żeby nie było tak pretensjonalnie… Możemy przyjąć, że jestem copywriterem, który daje z siebie 100%, by napisać dobry tekst.
Początki mojej przygody z pisaniem sięgają 2012 roku — Wtedy założyłem 2 pierwsze blogi na Blogspocie.
Teksty z tamtych blogów nadal pokazuję w portfolio, jednak tamtych aktywności nie nazywam copywritingiem.
Gdy ktoś pyta, od kiedy zajmuję się zawodowo pisaniem, odpowiadam: od 2016 roku. Wtedy zacząłem pisać systematycznie i zarobkowo.
Copywriting nie jest jedynym zajęciem, które uprawiałem w życiu zawodowym. Zajmowałem się trochę reklamą online, web developmentem i analityką.
Rozwijam też platformę edukacyjną Szkoła Contentu.
Wszystkie te aktywności dopełniły mój skillset marketera. A wiadomo, że copywriter musi(BEZWZGLĘDNIE!) być marketerem.
Czuję się kompletnym i wszechstronnym copywriterem.
Zresztą masz okazję, by się o tym przekonać.