Jak zbudować markę osobistą wokół pasji? (podcast z Eweliną Podrez-Siamą)
Zaprosiłem do podcastu Cyfrowe Gawędziarstwo Ewelinę Podrez-Siamę — kobietę, która wydaje książki na temat diety keto, prowadzi jedną z najpopularniejszych agencji SEO w Polsce i pisze o swoich pasjach na blogach.
Rozmawialiśmy o:
- Urokach bycia jedną z pierwszych w Polsce influencerek związanych z dietą keto;
- Wyborze kanałów komunikacji wspierających budowanie marki osobistej w internecie;
- Przepisie promowaniu bloga w Google bez nachalnego SEO;
- Sprytnej sztuczce, która zwiększa ilość kliknięć z wyników wyszukiwania Google;
- Roli Google w promocji marek osobistych, które prowadzą bloga;
- Znaczeniu strony internetowej podczas budowania marki osobistej;
- Krokach, które trzeba wykonać, aby napisać książkę poświęconą swoim pasjom;
- Urokach i wadach wynikających z ADHD przy prowadzeniu biznesu w internecie;
Wideo możesz obejrzeć na YouTube:
Słów kilka o Ewelinie:
Założycielka grupy agencji Fox Strategy, w której pracuje z zespołem doświadczonych specjalistów oraz propaguje i wprowadza w życie ideę samoorganizacji.
Ekspertka SEO z blisko 15-letnim doświadczeniem w pracy z blogami, sklepami internetowymi, aplikacjami mobilnymi i podcastami. W swojej pracy stawia na strategiczne podejście, nieszablonowe rozwiązania, otwartą komunikację i przede wszystkim: zwrot z inwestycji w SEO.
Trenerka i prelegentka na licznych wydarzeniach marketingowych (m.in. I❤️Marketing, Influencers Live, Festiwal SEO, SEMKRK), gościni podcastów branżowych (m.in. Przygody Przedsiębiorców, Mała Wielka Firma, Akademia Allegro) i współprowadząca podcast Dziennik Budowy Firmy. Wykładowczyni przedmiotu „Skuteczne SEO” w Wyższej Szkole Bankowej.
Prywatnie autorka trzech bestsellerowych książek kucharskich i cieszącej się także statusem bestsellera książki „SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych”.
Linki do stron Eweliny: