Podcasty o marketingu

Podcast to forma, który pokochała większość osób zajmujących się marketingiem. Jego zaletą jest fakt, że można go słuchać w dowolnym czasie i prawie dowolnym miejscu. Jeśli chcesz poznać podcasty marketingowe, których warto słuchać, poniżej znajdziesz moje subiektywne zestawienie — lista zawiera polskie i zagraniczne podcasty.

Podcast Cyfrowe Gawędziarstwo

Wybacz mi. Musiałem ten tekst zacząć od małej autoreklamy. Sam nagrywam swój podcast o marketingu internetowym, dlatego w pierwszej kolejności zapraszam Cię do wysłuchania jego odcinków.

Poruszam tam kwestię związane z:

  • promocją strony w Google — SEO i płatną reklamą,
  • content marketingiem,
  • zarabianiem i internecie,
  • zagadnieniami, które mogą zainteresować freelancera-marketera lub właściciela małej firmy;

Podcastu Cyfrowe Gawędziarstwo możesz posłuchać na popularnych platformach streamingowych: Apple Podcasts, Spotify i YouTube.

Podcast Mała Wielka Firma

Kolejną pozycją na liście jest podcast Mała Wielka Firma — audycja Marka Jankowskiego, marketera, który od 2004 roku pomaga przedsiębiorcom rozwijać biznes w internecie.

Sądzę, że każda osoba zainteresowana rozwojem biznesu online skorzysta z prezentowanej tu wiedzy. Sam wiele czerpię z wiedzy przekazywanej w podcaście Mała Wielka Firma. 

CopyBlogger

CopyBlogger to audycja prowadzona przez Tima Stoddarta. Zapraszani tu goście dyskutują na temat skutecznych działań w obszarze copywritingu, content marketingu i kwestii okołobiznesowych. 

Gdzie najlepiej słuchać podcastów marketingowych?

Na koniec muszę się podzielić praktyczną wskazówką. Pewnie zadajesz sobie pytanie, które miejsce jest najlepsze do słuchania podcastów. Sądzę, że nie ma tu jednej odpowiedzi.

Ze słuchaniem podcastów jest jak ze słuchaniem muzyki. Dla wielu osób zajęcie to jest elementem rutyny dnia codziennego. Jedni lubią słuchać podcastów w aucie, inni do snu. Oznacza to, że każdy powinien znaleźć swój idealny kanał. 

Jeśli słuchasz audycji podczas pracy, możesz to robić bezpośrednio na stronie danego podcastu. Gdy słuchowiska umilają Ci podróż komunikacją miejską, wtedy lepiej sprawdzą się aplikacje platform streamingowych takich jak Apple Podcasts czy Spotify. 

Najlepsze podcasty o marketingu – podsumowanie

Mam nadzieję, że słuchanie powyższych podcastów marketingowych będzie dla Ciebie nie tylko wartościowo spędzonym czasem, ale także dostarczy Ci sporej dawki wiedzy. Pamiętaj, aby subskrybować poszczególne audycje — dzięki temu kolejne jej odcinki będą Ci stale się wyświetlać w poszczególnych aplikacjach.