Zaufaj profesjonalnemu copywriterowi
i zostaw konkurencję z tyłu

Piszesz na swojej stronie, że jesteś liderem rynku, a Twoja firma ma wieloletnią tradycję? Daruj sobie… Twoich klientów to nie obchodzi — porozmawiajmy o tekstach, które oni sami polubią.

Postaw na copywriting, który działa

(Przekonali się o tym już właściciele ponad 200 firm)

Profesjonalny Copywriter
Profesjonalny copywriter pomoże Ci, jeśli jesteś:

Jak dokładnie mogę Ci pomóc?

Teksty SEO

Teksty SEO

SEO

Pozycjonowanie stron

Teksty reklamowe

Teksty reklamowe

email marketing

Email marketing

Teksty sprzedażowe

Teksty sprzedażowe

Teksty prasowe

Teksty prasowe

Oprócz tego, że jestem copywriterem, to znam dobrze realia cyfrowego świata — Mam praktyczną wiedzę na temat:

#1. Email marketingu;

#2. Reklamy online;

#3. E-commerce;

Nasza współpraca nie musi ograniczać się do copywritingu. Mogę Ci pomóc ugryźć temat strategii marketingowej.

Chcesz poznać szczegóły współpracy ze mną?

Stoisz właśnie przed wyborem

Zaczynamy współpracę

Opuszczasz moją stronę

Pamiętaj, że współpracując z profesjonalnym copywriterem zawsze jesteś o krok przed konkurencją

Zacznijmy więc pracę nad tekstami, które zamienią obojętnych użytkowników w oddanych klientów Twojej firmy.

Mogę również pomóc Ci z tekstami, które Google uwielbia (są na to liczne dowody!)

Zaufali mi m.in.

Ostatnio na blogu

Chcesz porozmawiać o copywritingu,
który rozpędzi Twój biznes?

Napisz do mnie lub zadzwoń. A jeśli chcesz porozmawiać na żywo, możemy umówić dogodny termin spotkania. 

Kontakt telefoniczny

795 076 912

Kontakt mailowy

kontakt@bartekgasior.pl

Profesjonalny Copywriter -
Najczęściej zadawane pytania

Profesjonalny copywriter to przewaga konkurencyjna. Przyznasz, że ładne zdjęcia to za mało, by zachęcić Cię do zakupów, gdy trafiasz na stronę sklepu? Tak samo jest z Twoimi klientami — aby zdecydowali się na zakup, musisz ich przekonać, że Twój produkt rozwiąże ich problemy. To jest właśnie zadaniem copywritera.

Oczywiście. Wystawiam faktury VAT. 

W ciągu 6 lat miałem do czynienia z praktycznie każdym powszechnie spotykanym w internecie formatem copywriterskim. Mam na koncie m.in. teksty zoptymalizowane pod SEO (wiele moich artykułów cały czas jest w TOP3 Google), teksty reklamowe, sprzedażowe, kampanie email marketingowe, scenariusze gier planszowych.

Na tak postawione pytanie nie ma jednej odpowiedzi. Każda osoba indywidualnie wycenia swoje usługi — jeśli chcesz poznać moją ofertę wraz z cennikiem, zapraszam tutaj.

Nie martw się — teksty otrzymasz przed wspólnie ustalonym terminem. Moja złota zasada przy ustalaniu terminów realizacji zleceń brzmi as ASAP as possible. 😉

Zdecydowanie tak. Lokalizacje, w których najczęściej przebywam to województwo śląskie i Warszawa. Jeśli jednak prowadzisz biznes w innej części kraju, również możemy umówić spotkanie.

ABSOLUTNIE NIE. Od razu podzielę się taką wskazówką: jeśli copywriter twierdzi, że napisze dla Ciebie teksty na każdy temat, to prawie na pewno, nie jest w stanie napisać dobrego tekstu z jakiejkolwiek dziedziny. Doprecyzowując: Moje dziedziny to marketing cyfrowy, e-commerce, HR, programowanie, turystyka, medycyna i zdrowie (teoretycznie skończyłem wszystkie 6 semestrów licencjata na fizjoterapii). 😉  

Dlaczego warto nawiązać współpracę z copywriterem?

  • Doświadczenie i wiedza: Profesjonalny copywriter żyje z pisania. Robi to na co dzień, więc wie, które rozwiązania są skuteczne, a które należy wyeliminować ze strategii marketingowej firmy. Co więcej, dobry copywriter to osoba, która ma wiedzę z wielu kluczowych dziedzin, które są podstawą sukcesu w internecie: zna się na marketingu, ma wiedzę z obszaru psychologii wywierania wpływu, jak również ma ponadprzeciętne kompetencje językowe. Trzeba też dodać, że zna realia świata cyfrowego. Potrafi wybrać rozwiązania odpowiadające aktualnym potrzebom firm.
  • Rozsądny podział obowiązków: Nikt nie zna Twojej firmy lepiej, niż Ty. Nikt też z zewnątrz nie widzi, ile czasu pochłania prowadzenie działalności. Jednak każdy rozsądny człowiek zdaje sobie sprawę, że żaden właściciel firmy nie jest człowiekiem orkiestrą. Nie jest w stanie obsługiwać klientów, zajmować się sprzedażą, a do tego skupiać się na marketingu. Na szczęście, aby skutecznie prowadzić działania marketingowe, możesz sięgnąć po wsparcie profesjonalnego copywritera.
  • Oszczędność czasu: Nawet jeśli jesteś prawdziwym specem od marketingu i potrafisz samodzielnie tworzyć skuteczne teksty, to nie okłamujmy się: Nie masz na to czasu, jeśli prowadzisz własną działalność. Dlatego warto sięgnąć po zewnętrzne wsparcie.
  • Perspektywa kogoś z zewnątrz: Profesjonalny copywriter, który nie jest regularnym pracownikiem Twojej firmy, potrafi krytycznie ocenić szansę i zagrożenia dla Twojego biznesu. Dodatkowo łatwiej mu jest przeprowadzić rzetelną ocenę Twoich szans na tle konkurencji.