Copywriting a content marketing. Czyż to nie to samo?
Copywriting i content marketing to w dobie internetu jedne z dwóch najczęściej mylonych terminów. Choć z praktycznego względu używanie słowa…
Copywriting i content marketing to w dobie internetu jedne z dwóch najczęściej mylonych terminów. Choć z praktycznego względu używanie słowa…
Pandemia okazała się katalizatorem dla wzrostu sektora e-commerce. Wiele osób — często nieznających realiów internetu — próbuje na tej fali…
Nawet najlepsze treści na najlepiej zoptymalizowanej stronie okażą się niewiele warte, gdy nie będziemy śledzić zachowań użytkowników. Jak wiadomo, najlepszym…
10 sekund – tyle mamy czasu na to, by przekonać osobę, która pierwszy raz odwiedza naszą stronę, do tego, że…
Marketing cyfrowy to dziedzina wykorzystująca szeroki wachlarz narzędzi umożliwiających dotarcie do klientów w sieci. Poznanie każdego z tych narzędzi na…
Środowiskiem pracy copywritera przez znakomitą większość czasu jest przeglądarka internetowa. Warto więc skorzystać z dobrodziejstw internetu, które mamy w obrębie…
Tworząc treści — nawet te najbardziej kreatywne — warto jest bazować na sprawdzonych mechanizmach przyswajania komunikatów przez ludzki mózg. Jedną…
SEO copywriting to zajęcie, które w ostatnich latach cieszy się stale rosnącą popularnością. Okazuje się jednak, że znaczenie tego terminu…