
Kim jestem?
Jestem copywriterem, który chce Cię uchronić przed słabymi tekstami…
To hasło brzmi wg Ciebie żenująco…? Też bym tak pomyślał, czytając je u kogoś.
Ale tak serio… To zdanie jest w 100% autentyczne.
Sam czasem zlecam teksty — wiem, jak to jest, gdy zapłaciliśmy za tekst, a w zamian dostajemy… [Wstaw swoje ulubione słowo]
Więc żeby nie było tak pretensjonalnie… Możemy przyjąć, że jestem copywriterem, który daje z siebie 100%, by napisać dobry tekst.
Początki mojej przygody z pisaniem sięgają 2012 roku — Wtedy założyłem 2 pierwsze blogi na Blogspocie.
Tteksty z tamtych blogów nadal pokazuję w portfolio, jednak tamtych aktywności nie nazywam copywritingiem.
Gdy ktoś pyta, od kiedy zajmuję się copywritingiem, odpowiadam: Od 2016 roku. Wtedy zacząłem pisać systematycznie i zarobkowo.
Copywriting nie jest jedynym zajęciem, które uprawiałem w życiu zawodowym. Zajmowałem się trochę reklamą online, web developmentem i analityką.
Wszystkie te aktywności dopełniły mój skillset marketera. A wiadomo, że copywriter musi(BEZWZGLĘDNIE!) być marketerem.
Czuję się kompletnym i wszechstronnym copywriterem.
Zresztą masz okazję, by się o tym przekonać.